XtCrAvE написа:FIFA 08 Covers (German, Spanish & Bulgarian)
25.05.2007
01.06.2007Без големи изненади ЕА обявиха, че новата им игра от футболната поредица FIFA ще се появи и за конзоли през есента с Роналдиньо на обложката. Обявяването, че Роналдиньо ще е лице за конзолните версии е донякъде изненада, защото тази година ЕА разпространяват играта с различни версии за различните държави (Серджио Рамос от Реал Мадрид за Испания, Мирослав Клозе от Вердер Бремен за Германия, САЩ и Великобритания още не са обявени). Като от ЕА обявиха, че FIFA 08 ще използва уникалните движения на всички големи звезди в световния футбол, като всеки един от тях ще заснеме уменията си специално за играта. "Ние сме изключително горди да наречен повечето звезди в световния футбол наши партньори. Техните елегантни движения и умения ще помогнат FIFA 08 да донесе на геймърите уникално преживяване и удоволствие от играта" се казва и интервю с Джо Бот, изпълнителен продуцент на FIFA 08. Тази година FIFA ще излезе за всички платформи - Xbox 360, PlayStation 2, PSP, Nintendo DS, PC и за мобилни телефони, а появата и за Wii и PlayStation 3 ще е дебют.
EA Sports обявиха официално,че ще има 30 първенства в играта.За сега официално са потвърдени 28.Остават да се обсъдят кои 2 първенства ще бъдат сложени в играта.В изненадващо интервю стана ясно, че Electronic Arts се надяват до 2010г. да постигнат нещо ново и различно в мултиплеър играта на FIFA. Новата идея на EA е геймърите играещи FIFA на турнирите да са 11 срещу 11. Идеята се гради върху предсвоящото световно първенство през 2010г, на което ЕА искат да направят и виртуално такова ("Virtual World Cup"), което ще включва 11-те най-добри играчи от всяка държава. В интервю пред пресата Джо Бот, продуцент на FIFA 08 сподели, че новият режим "Be A Pro", които ще намерим в предстоящата игра е първата крачка към идеята за "11 срещу 11". Този режим ще ви позволи да играете само с един играч от отбора през целия мач, а останалата част ще се нагаждат спрямо вашата игра. Дали ЕА ще успеят за 4 години да изградят виртуални отбори от цял свят и да проведат свое собствено световно първенство ще видим след 4 години.
last update:2.6.2007г.
Ето и за сега официално потвърдените първенствата,които ще има във FIFA 08:
Austrian Bundesliga
Belgian Jupiler League
Brazilian Campeonato Brasileiro
Danish Superligaen
Dutch Eredivisie
Premier League
Football League Championship
Football League One
Football League Two
French Ligue 1
French Ligue 2
German Bundesliga 1
German Bundesliga 2
FAI Premier Division
Italian Serie A
Italian Serie B
Korean K-League
Major League Soccer
Mexican Primera Division
Norwegian Tippeligaen
Polish Orange Ekstraklasa
Portuguese BWINLIGA
Scottish Premier League
Spanish Primera División
Spanish Segunda División
Swedish Allsvenskan
Swiss Axpo Super League
Turkcell Super League
ЕА представиха геймплея на ФИФА 08 за XBOX 360 и PlayStation 3
Стани майстор, научи се на трикове и финтове - те са ти нужни, за да се представиш като професионалист във FIFA 08 от EA за XBOX 360 и PlayStation 3
ЕА Sports представиха днес геймплея на FIFA 08 за XBOX 360™ и PlayStation 3. Игралното видео създава впечатления за истински футболни ситуации с тяхната комплексност, финес и красота. FIFA 08 предизвиква играчите да достигнат до нивото, необходимо на истински футболисти, за да се справят. Фенове от цял свят ще могат да усетят възхода и падението на играчите, както и да се справят с предизвикателства, които се изпречват на пътя им ежедневно. Пращайки ги на игрището, FIFA 08 им дава възможност да се изкачат до нивото на професионалисти и така да постигнат така чакания успех за клуба си и самите себе си.
Енджинът от следващо поколение на FIFA 08, създаден за да се възползва от възможностите на XBOX 360 и PlayStation 3, позволява анимации и контрол над топката, които са толкова впечатляващи, че те карат да се чувстваш като на истински стадион. Футболистите във FIFA 08 много повече използват системата на изкуствения интелект, която включва 35-точков енджин за действия, който позволява на играчите да извършват по няколко действия и реакции едновременно, точно като в реалната игра. Динамичната система “Картова Заплаха” хваща интересното и реалистичното във футбола. Играчите вече се оглеждат за заобикалящите ги действия и сблъсъци на терена, реагирайки реалистично на заплахи и възможности, за да направят по-интелигентни решения.
Сега с новата система за стрелба във FIFA 08 имаш повече свобода в контрола и прецизноста на удара ,за да се превърне той в гол. Стрелбата от следващо поколение изчислява възможноста за успех на удара чрез комбинацията на въртенето на топката,натиска от страна на защитниците,показателите на играча и влиянието на вятъра,за получаването на непредсказуем удар.
За първи път в историята на поредицата, играчите на FIFA 08 ще усетят влиянието и важността на всеки един мач поотделно, точно както го усещат истинските футболисти. Новият режим на игра “Бъди Про” те фокусира върху управлението на един-единствен играч, когото трябва да пригодиш към отборния стил на игра, както правят със себе си истинските играчи, във всеки аспект на играта - от пласирането и отнемането на топката до разчитането на играта и подаванията.
“Тази година FIFA 08 прави втората си стъпка в следващото поколение игрални машини. Миналата година дадохме началото на новото поколение като включихме нов енджин и физика на топката. Тази година включваме нов геймплей, нови игрални режими, както и ново усещане за футболен финес”, сподели Изпълнителният продуцент на ЕА за FIFA 08 Ендрю Уилсън, ” “Бъди Про” те кара да мислиш и да се държиш като истински професионален футболист на терена - ще усетите цялата гама от емоции, през която преминават играчите по време на мач. Това нововъведение, заедно с подобренията ни в геймплей енджина, ще оправдаят обещанията ни за по-автентичен футболен геймплей.”
FIFA 08 включва трикови движения благодарение на системата от ново поколение ‘building block’, която позволява на играча да комбинира финтове и трикови движения за да възпроизведе маркови движения на най-големите суперзвезди или да изгради собствен стил на игра. Анимациите на финта могат да бъдат прекъснати по всяко време за да се навлезе в нова комбинация, като по този начин да се отговори на действията на защитата, също като в реалния футбол. Овладей уменията за да разбиеш защитата, изплъзни се от пазещия те бранител и поведи тима си към победа.
Обралата призовете екстра “Интерактивни Лиги”, която беше за първи път представена във FIFA 07, сега прави своя дебют за Xbox 360 и PlayStation 3. Представяй клуба си онлайн срещу враговете му през целия сезон във Висшата лига, Бундеслигата, френското първенство или пък Мексиканската първа дивизия. Изборът е твой.
“Интерактивните Лиги е най-успешният онлайн турнир, който сме организирали за FIFA сериите и се вълнувам истински, че ще го пренесем и в тазгодишната игра от ново поколение. Като фен на Лийдс наистина ме заболя да видя как Манчестър Юнайтед печелят Интерактивната Висша Лига миналия сезон. Тази година обаче, очаквам балансът да се възстанови чрез FIFA 08″, каза Джо Буут, Продуцент за FIFA 08 за XBOX 360 и PlayStation 3. “Едно от любимите ми неща в Интерактивните Лиги е как свързва мен и екипа разработчици с геймърите чрез ежеседмичния под-каст в играта. Скоро счупихме бариерата от един милион сваляния и като цяло под-кастът беше невероятен начин да общуваме с феновете, да обменяме опит и да отговаряме на въпросите им.
В добавка на това, FIFA 08 е много по-реална и вълнуваща с включването на 620 лицензирани отбора, 30 първенства и повече от 15 000 състезатели, правейки я с 20% по-мащабна от FIFA 07.
FIFA 08 е разработвана в EA Canada във Ванкувър. По предварителен план излиза в цял свят тази есен за Xbox 360 на Microsoft, PlayStation 3 на SONY, Wii™, Nintendo DS™, PSP®, PC и мобилен телефон. EA ще разкрият специфичните особености в изданията за PS2, Wii, Nintendo, PSP, PC и мобилен телефон в следващите седмици.
=========================================
Интервю с Андрю Уилсън
....................................................................................................................................................
Футболните симулации представляват все по-голяма пазарна ниша от когато и да било. Заради включването на трите нови игрални конзоли от ново поколение (next-gen) говорихме с Андрю Уилсън, изпълнителен продуцент по футбола в EA, с цел да разкрием с какво могат next-gen конзолите да обогатят футболните игри.
Може и да сме в края на настоящия футболен сезон и ваканционното настроение да ни е завладяло, но EA и KONAMI са заети с разработката на футболните симулации за новия сезон, които трябва да са в нашите ръце заедно с началото на новия календарен цикъл.
Но ще предложат ли те нещо, което не сме виждали? Едва ли би се вдигало толкова шум само заради по-добра графика и няколко нови показателя. За да разберем, буквално изпотихме с въпроси Андрю Уилсън.
Какво точно значи next-gen за футболните геймъри?
Андрю Уилсън: Основният проблем със сегашното поколение машини бяха ограниченията в технологията и процесорната мощ. Имаше много неща, които искахме да реализираме, но не успяхме именно заради това.
Например?
Ами например интелекта на футболиста и различните нива на решенията и поведението му. При сегашното поколение той имаше едно или две нива на “мислене” - например играчът се намира в наказателното поле и идва центриране, а след евентуалното отиграване не може да се планира нищо.
С next-gen можем да работим с много повече данни. Можем да управляваме повече данни при опциите за решения на игрището като в гореописаната ситуация с центрирането.
Започваме да разкриваме нива на опции за решения, каквито не бяхме виждали преди, заради това играта ще стане много по-реалистична по отношение на геймплея. Също така ще виждате доста по-малко ситуации “двойници” на терена. Целта ни е играчът да достигне 100 или дори 200 часа игра, в които да вижда все различни неща и различни решения, макар и да играе на една и съща игра.
Защо не видяхме това в първите два опита на EA на next-gen сцената - FIFA 07 и Road To The World Cup?
Пуснахме новия си енджин за FIFA 07 като дебютно заглавие за него. Видяхме някои неща при него, които се превърнаха в основи за новите ни идеи.
Видяхме различно ниво на атлетически способности в играча, от които зависеше как той се движи и борави с топката. Също така придадохме на коженото кълбо собствена физика. След това започнахме да разкриваме възможностите за различни нива на вземане на решения на терена съобразно ситуацията.
Хубавото при създаването на този род Изкуствен Интелект е, че веднъж създал основата, екипът може да я надгражда – така всяка година можем да добавяме нови и нови прийоми.
Играта за световното първенство не използва този енджин, FIFA 07 беше първата и 08 ще е втората, ползваща такава игрова платформа.
Много бяхме щастливи с нивото на прогреса си във FIFA 07, особено заради успешното пускане в употреба на новия енджин, тъй като това е опасен маньовър. Ако не потръгнеше добре, всичко можеше да се обърка. Боравенето на играчите с топката обаче се почувства като истински next-gen и искаме да доразвием това във FIFA 08, най-вече в областта на анимациите, ИИ, физиката и игровите решения. Това ще вдигне геймплея на играта до невиждани висоти.
Някога ще видим ли Изкуствен интелект и сред публиката, тя да влияе на играчите, както и обратното?
Миналата година един от инженерите ни в GDC започна нещо, което нарекохме “Emotion Engine” (Енджин за Емоциите – бел. Прев.). Този енджин се базираше на управлението на реакциите на публиката чрез определени дребни ситуации по време на игра, които да служат като “лостове” на действието му.
Така че различните действия на публиката ще дадат своя отпечатък върху тези на терена. Ако постоянно освиркват отбора ви, това ще има негативно психологическо въздействие върху представянето на футболистите. Започнахме този проект миналата година и продължаваме да го разработваме. Не знаем как ще завърши той или как ще се държи в крайна сметка, но ако свършим добра работа, ще го усетите.
А как върви работата по коментара, където се чуват еднакви реплики през час? Могат ли next-gen конзолите да поправят това?
Буквално свършихме наличното място върху диска със сегашното поколение. Миналогодишната FIFA съдържаше 26 първенства, 15 хиляди играчи, екипи, стадиони, аудио, музика и т.н. заради което в крайна сметка не ни остана никакво място. Next-gen дисковете имат много повече свободно пространство затова още в кратки срокове ще имаме много повече и разнообразен коментар в игрите си.
Гледайки на нещата в по-дългосрочен аспект обаче, се вижда друго. Много мисля по въпроса и мечтая след време да започнем да пускаме за даунлоуд все по-нови и нови версии на коментара почти ежеседмично за да се избегнат каквито и да било повтарящи се фрази.
А замислете се за онлайн първенствата – представете си как определени коментатори се появяват да коментират някой мач от Интерактивните Лиги. Така хората вече няма да разчитат на коментара от нашата игра, след като ще има определени геймъри, които да коментират онлайн всяка седмица, а така самите те ще добиват репутация.
Колкото и да препълниш диска, никога няма да можеш да постигнеш дълбочината, която искаш. Искаме хората да се включат в създаването на различни неща. Можем да започнем с предлагането на безплатни неща за даунлоуд, но е само въпрос на време преди играчите започнат да си говорят на живо за това какво става на терена.
Нека да поговорим малко за сблъсъка PES/FIFA. Мислите ли, че имате достатъчно добра игра, която да превъзхожда PES по продажби дори да нямахте лицензите, които притежавате в момента?
Надявам се. През последните 5 години всички видяхме как пазарът нарасна съществено и смятам, че това е пряк резултат от конкуренцията. И двете компании се опитват с всички сили да предложат на пазара по-добри игри всяка година. От 2 милиона продажби достигнахме 20 милиона благодарение на конкуренцията.
Да, има напрежение върху нас и искаме да дадем най-доброто от себе си. Реалността е такава, че светът би бил по-лошо място само с една футболна игра. Конкуренцията на KONAMI определено ни кара да сме по-добри.
Кажете ни нещо за FIFA 08, което да я направи по-различна от останалите.
Не мога – поне на този етап.
Хайде, поне намекнете…
…
Един елемент, който няма да бъде годишен ъпдейт…
-Ако намеквам за някои неща…. това, което сме видели при next-gen е, че с тях се прекарва много време онлайн. И като гледам в бъдещето на футболните игри, онлайн режимите най-вероятно ще играят основна роля и не искаме да изоставаме по този показател. Това мога да намекна.
-Но вие организирахте Интерактивното Световно Първенство на ФИФА онлайн. Не може да стане по-мащабно от това, нали?
-Напротив, може да стане много по-голямо. Много много по-мащабно.
-Наистина?
-Абсолютно.
-Но как?
-Някога е имало точно трима души, които качваха видео в мрежата, сега имаме YouTube. Имало е трима, които са чатели през интернет, сега имаме Skype. Интерактивното Световно Първенство е добро начало, но искаме да въвлечем много, много повече хора в това…
Screenshots
PC Version:
http://www.imagehosting.gr/upload2/out. ... pc0002.jpg
http://www.imagehosting.gr/upload2/out. ... pc0001.jpg
http://www.imagehosting.gr/upload2/out. ... pc0005.jpg
http://www.imagehosting.gr/upload2/out. ... pc0004.jpg
http://www.imagehosting.gr/upload2/out. ... pc0003.jpg
XBOX 360 Version:
http://www.imagehosting.gr/upload2/out. ... 600004.jpg
http://www.imagehosting.gr/upload2/out. ... 600003.jpg
http://www.imagehosting.gr/upload2/out. ... 600002.jpg
http://www.imagehosting.gr/upload2/out.php/i16778_1.jpg
http://www.imagehosting.gr/upload2/out. ... 600005.jpg
Playstation 3 Version:
http://www.imagehosting.gr/upload2/out. ... s30019.jpg
http://www.imagehosting.gr/upload2/out. ... s30018.jpg
http://www.imagehosting.gr/upload2/out. ... s30017.jpg
http://www.imagehosting.gr/upload2/out. ... s30016.jpg
Playstation 2 Version:
http://www.imagehosting.gr/upload2/out. ... s20002.jpg
http://www.imagehosting.gr/upload2/out. ... s20001.jpg
Във http://fifa08.bfl-team.com/ можете да намерите още много информация за играта!
FIFA 08 - RELEASED:
FIFA 08 - FLT By ArenaBG.Com
FIFA 08 - FLT By Zamunda.NET
FIFA Soccer 08 NO DVD Crack