Снощи Сашо Диков ме шокира като каза, че всичко е нагласено(както казва ГАЛЕН).Хамилтън нарочно излезнал в началото на съзтезанието, но лично аз не мога да си обясня как е станал проблема с двигателя в 7 обиколка???
to6kobg написа:Снощи Сашо Диков ме шокира като каза, че всичко е нагласено(както казва ГАЛЕН).Хамилтън нарочно излезнал в началото на съзтезанието, но лично аз не мога да си обясня как е станал проблема с двигателя в 7 обиколка???
Нещо са настроили в двигателя му Още при старта едното ферари спря пред Алонсо или Хамилтън (не видях точно)и така двете ферарите се откъснаха сами напреде.Както гледа състезанието няой щеше ли да се придаде от Алонсо или Хамилтън за титлата като и двама бяха на косъм да я спечелят Защо Хамилтън като беше с голяма преднина пред Райконен и Алонсо не завърши няколко състезания и те го настигнаха?Просто работата е нагласена защото ферари да не се оплачат и да изгонят макларън! Те се скараха преди 2 месеца незнам колко беше точно но бяха на ксъм да ги изгонят и това за да не стане Хамилтн и Алонсо оставиха титлата на Райконен.Дори са отстранени и в състезание при конструкторите
to6kobg написа:Снощи Сашо Диков ме шокира като каза, че всичко е нагласено(както казва ГАЛЕН).Хамилтън нарочно излезнал в началото на съзтезанието, но лично аз не мога да си обясня как е станал проблема с двигателя в 7 обиколка???
Нещо са настроили в двигателя му Още при старта едното ферари спря пред Алонсо или Хамилтън (не видях точно)и така двете ферарите се откъснаха сами напреде.Както гледа състезанието няой щеше ли да се придаде от Алонсо или Хамилтън за титлата като и двама бяха на косъм да я спечелят Защо Хамилтън като беше с голяма преднина пред Райконен и Алонсо не завърши няколко състезания и те го настигнаха?Просто работата е нагласена защото ферари да не се оплачат и да изгонят макларън! Те се скараха преди 2 месеца незнам колко беше точно но бяха на ксъм да ги изгонят и това за да не стане Хамилтн и Алонсо оставиха титлата на Райконен.Дори са отстранени и в състезание при конструкторите
Офф да бе. Просто двигателите на Ферари работят по-добре от Мак-ларънските на някой писти. Двигателите им са така устроени, че на различните писти различните болиди имат предимство. То е обусловено от много фактори (възд. съпротивление, температура) и т.н.
А по въпроса за изгасването на Хамилтън- Този сезон много пъти сме наблюдавали как колите изпадат в "делириум" и посел пак заработват нормално. Това е естествено за такава сложна техника и е напълно нормално!
П.С.> Това ми го каза лично автомобилен инжинер и затова може да му се вярва!
to6kobg написа:Снощи Сашо Диков ме шокира като каза, че всичко е нагласено(както казва ГАЛЕН).Хамилтън нарочно излезнал в началото на съзтезанието, но лично аз не мога да си обясня как е станал проблема с двигателя в 7 обиколка???
Нещо са настроили в двигателя му Още при старта едното ферари спря пред Алонсо или Хамилтън (не видях точно)и така двете ферарите се откъснаха сами напреде.Както гледа състезанието няой щеше ли да се придаде от Алонсо или Хамилтън за титлата като и двама бяха на косъм да я спечелят Защо Хамилтън като беше с голяма преднина пред Райконен и Алонсо не завърши няколко състезания и те го настигнаха?Просто работата е нагласена защото ферари да не се оплачат и да изгонят макларън! Те се скараха преди 2 месеца незнам колко беше точно но бяха на ксъм да ги изгонят и това за да не стане Хамилтн и Алонсо оставиха титлата на Райконен.Дори са отстранени и в състезание при конструкторите
Офф да бе. Просто двигателите на Ферари работят по-добре от Мак-ларънските на някой писти. Двигателите им са така устроени, че на различните писти различните болиди имат предимство. То е обусловено от много фактори (възд. съпротивление, температура) и т.н.
А по въпроса за изгасването на Хамилтън- Този сезон много пъти сме наблюдавали как колите изпадат в "делириум" и посел пак заработват нормално. Това е естествено за такава сложна техника и е напълно нормално!
П.С.> Това ми го каза лично автомобилен инжинер и затова може да му се вярва!
На мен това ми го каза баща ми който работи с коли всеки божи ден!Пък и аз го видях то очевидно
Тука да ви питам: какво мислите за отбора на БМВ? Те бяха най-постоянния отбор този сезон и винаги бяха 4 и 5 или когато изпаднеше някой от лудерите дори 3 или 4. Аз лично подкрепям най-много тях Ето ми класацията на любими пилоти:
1. Маса
2. Хайдфелд
3. Кубица
4. Кими
5. Фисикела
Кубица ми харесва, но кара прекалено рисковано и това му носи неуспехи. Ковалайнен и Фетел карат много добре, а са толкова млади и неопитни. Ник Хайдфелд кара на типичното си стабилно ниво. Маса показва огромния си талант. Макларън се разкъсаха от скандали и ето го резултата. А Райконен- кара си стабилно и ето, че късмета му се усмихна
След дълго разучаване на неделния последен за сезона старт от Формула 1 – Гран При на Бразилия, испанските медии откриха причината за провала на Люис Хамилтън.
В осмата обиколка Хамилтън получи мистериозен технически проблем и се свлече до 18-о място, като в първия момент остана впечатлението, че той отпада от състезанието. Проблемът обаче изчезна и Люис започна отново да си проправя път напред. Вестник „Марка” обаче разкри, че всъщност „техническият” проблем е изцяло пилотска грешка.
Британецът бе лидер в класирането и трябваше само да завърши на местата преди пето, за да спечели титлата при пилотите, но не успя, а финишира едва седми.
Ето и причината: Хамилтън е натиснал един от специалните бутони на волана си, предназначен за влизане в пит-лейна. Той автоматично намалява скоростта рязко до 80км/ч, тъй като в тази зона има ограничение и това е максимума. В бокса на МакЛарън били шокирани, когато осъзнали какво се е случило половин минута по-късно.
По този начин Люис сам се е саботирал и загубата на титлата се изцяло на негова грешка, която от МакЛарън се опитват и до момента да замажат. Въпросният жълт бутон се намира горе вдясно на панела за управление и е маркиран с P.L.S.
Пред канадския вестник Le Presse Хамилтън признал, че е натиснал някакъв бутон, който намалил скоростта му, но първоначално оставил впечатлението, че той се намира около скоростния лост. След кратко проучване обаче бе установено, че такъв бутон не съществува там.
В крайна сметка чисто пилотските грешки на Люис Хамилтън му струваха титлата и мястото в историята, тъй като той започна за греши фатално още в Гран При на Китай.